Esport

KGames by HOPE

Napjainkban a kompetitív videojátékok meghatározó tényezője a fiatalok mindennapjaiban. Magyarországon az aktívan játszó személyek száma közelít a 2 millióhoz. Ezt a számot kb. 5 játék köré épült közösség fedi le. A világ fejlettebb tájain már évekkel ezelőtt látták az üzleti potenciált az eSportban és komplett üzleti birodalmakat húztak fel köré.

Kutatások szerint a kompetitív videojátékok 10x nagyobb tömeget mozgatnak meg, mint a zeneipar. Egyes játékok világbajnokságait több ember követi, mint a Superbowlt vagy a nagyobb futballbajnokságokat. Ezt kihasználva a vállalatok dollármilliós szerződéseket kötnek egyes média megjelenésekért és csapatok fenntartásáért. Dél-Korea számos játékokat nemzeti sportként kezeli.

Alapítványunk ötlete 2014 év elején indult el a köztudat felé. Megterveztük alapműködési elveinket, miszerint meghatároztuk, hogy legfőbb célunk a magyarországi esport nemzetközi szintekre való felemelése. Az alapgondolatainkat összeszedtük néhány pontba:
• Jogi akadálymentesítés
• Pszichológiai kutatások
• Nemzetközi szint meghatározása
• Motivációs skála kialakítása
• Oktatási rendszer és tananyagok megtervezése és elkészítése
• Közösségépítés
• Fiatal korban kiszűrni a tehetségeket
• Gamer inkubációs folyamatok elindítása
  o Játékosoknak
  o Streamereknek
• Rendezvények technológiai kutatása, és fejlesztése

A Koreai Kulturális Központtal létrehoztuk 2016 év elején a KGames bajnokság sorozatot, ahol a fiatalok sport körülmények között mérhetik össze játéktudásukat a legsikeresebb videojátékokban.
A tavalyi évben 4 sikeres rendezvény zártunk, ezt meglovagolva idén a KGames bajnokság „hangosabban” tér vissza!